C.E.A.C.

În perioada 12-13 martie 2015, ȘCOALA GIMNAZIALĂ CERNĂTEȘTI a fost gazda echipei de evaluare din partea Agenției Române de Asigurarea Calității în Învățământul Preuniversitar (A.R.A.C.I.P.), ocazie cu care au fost desfășurate acțiuni de control cu scopul de a putea verifica cât mai obiectiv, realist, starea și nivelul, baza materială disponibilă educabililor din comună la nivelul anului 2015.

Echipa de evaluatori au intervievat cadrele didactice, elevii, părinții, directorul școlii, au purtat discuții cu primarul comunei, urmărindu-se modul în care se desfășoară activitatea educațională din structurile de învățământ local.

S-au verificat documente proiective, s-au efectuat asistențe la lecții și la activități extrașcolare, s-au aplicat chestionare cadrelor didactice și părinților.

Toate modalitățile de evaluare au condus în final la evaluarea prin calificative la toate cele trei domenii ale activității educaționale care însumează 43 de indicatori. La toți aceștia s-au obținut numai calificative de BINE și FOARTE BINE.

Colectivul didactic a fost felicitat de echipa de evaluare A.R.A.C.I.P. care a fost pe deplin mulțumită de profesionalismul și dăruirea slujitorilor învățământului local.

ARACIP

Cum selectam bunele practici?

Conceptul de bune practici se refera la acele programe, proiecte sau politici publice desfășurate de actori publici sau sociali, care se caracterizează prin obținerea în forma eficienta a obiectivelor propuse, se bazează pe sistemele de înregistrare, monitorizare și evaluare a rezultatelor, sunt inovatoare, cu mare incidenta publică și socială și sunt repetabile și viabile în timp.

Astfel, o buna practica identificata într-un anumit domeniu poate fi considerata un etalon la care se pot raporta rezultatele unui proces tehnic, ale unui proiect sau chiar ale unei acțiuni intreprinse, in vederea cuantificarii lor. Datorita caracterului ei de repetabilitate, transferabilitate și viabilitate in timp, o buna practica paote fi preluata si introdusa în domeniul pentru care este relevanta, devenind o practica uzuala, standardizata, care uniformizează modul de abordare a procesului, proiectului, politicii sau acțiunii intreprinse, obținându-se rezultatele scontate. În cadrul acestui site vor fi asimilate exemple de proiecte sau inițiative care au avut succes si prin care se dorește sa se demonstreze in ce mod au fost atinse obiectivele propuse. Metodologia abordata nu propune o tratare științifică a bunelor practici in domeniul educației, ci are ca obiectiv principal colectarea unui număr cat mai mare de propuneri de bune practici, spre a fi diseminate la nivelul unității noastre, si nu numai, urmand ca in funcție de gradul de multiplicare a acestor metode la nivelul comunitatii si de impactul economico-social confirmat, sa fie selectate acele modele de bune practici eficiente si viabile, cu grad mare de repetabilitate, in contexte de mai mult sau mai putin similare cu cele in care au fost dezvoltate inițial.

 plan masuri

plan masuri2

actiune ceac

SITE

12-13 martie 2015 Vizita externa A.R.A.C.I.P.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: